MENU

>>>>>>Mengubah Minda,Sikap & Tindakan Bagi Mencapai Kejayaan Dunia & Akhirat!!>>>>>>
HOME
Company
Produk
M.Plan
Testimoni

Fast Track Academy Buat Duit..

Fast Track Academy Group Adalah Platform Yang Terlaju,Terpantas & Terhebat Untuk Jana Income Pada Abad Ini.!!

Fast Track Academy Leader


Assalamualaikum dan salam sejahtera....
           Bagi saya, setuju atau tidak bahawa waktu mengubah semua perkara termasuk diri kita, kita mungkin bertambah tua tetapi belum tentu bertambah bijak dan bertambah kaya. Kitalah yang harus mengubah diri kita. Setiap waktu adalah waktu yang tepat untuk melakukan sesuatu yang baik. Tidak ada harga untuk waktu tapi waktu sangat berharga. Memiliki waktu tidak boleh mebuatkan kita menjadi kaya tetapi menggunakan waktu dengan betul adalah sumber kepada semua kekayaan.

           Ketika mencari-cari peluang saya terfikir,, alang-alang mencari rezeki, alangkah bagusnya kalau kita mencari rezeki yang menjurus ke arah kekayaan kerana jika tidak kaya sekalipun, sekurang-kurangnya hidup senang, bersara awal dan yang paling penting bebas daripada hutang.. Sebab apa?? Kalau kita lihat pada hari ini bahawa lebih 80% kakitangan penjawat awam mempunyai hutang pada hari ini,, Daripada situ saya terfikir, kita x boleh mempunyai hanya satu saluran pendapatan.. Bagi saya lebih baik ada dua atau lebih saluran pendapatan..


REALITI HARI INI....

v
        Saban hari kita mengeluh.. Duit tak ada., duit tak cukup.. anak nak sekolah.. kereta nak kena tarik.. bonus tak ada.. gaji tak naik.. ESOK pun mengeluh jugak.. TAHUN DEPAN pun sama jugak.. Sentiasa ada saja masalah duit $$$.. Hari-hari kerja penat.. Tapi income pula tak seberapa.. Pergi pagi balik petang, dapat gaji bayar HUTANG.. Yang lebih malang lagi ada yang balik malam.. letihhh~~ kena pulak tiap-tiap tahun barang naik harga.. Malangnya nasib kita.. Mak Ayah kita macam mana?? tak teringin nak hantar mereka pegi Haji ke?? Dah bantu mereka belum?? Siapa lagi nak bantu kalau bukan kita?? Kalau bukan sekarang bila lagi?? Cuba la buktikan kat mak kita yang tak sia-sia dia lahirkan kita kat dunia ni!! Tak sia-sia dia mengandung kan kita selama 9bulan!! Tak sia-sia dia lahirkan kita bersama air mata dan darah.!! 

       Kalau bercakap serta berfikir cara yang sama, mana mungkin dapat rasa kekayaan.. If u do the same u say the same, u get the same u stay the same.. Idea kita masih miskin, ilmu kita masih miskin, pendirian kita masih miskin, percakapan kita terlalu miskin, Kebijaksanaan kita terlalu miskin.. Mahukah anda "Transformed" kemiskinan menjadi kekayaan yang boleh digunakan sampai bila-bila??

            Pernahkah kita dengar kata-kata hikmat sakti yang menikam kalbu ini... "Orang Kaya Makin Kaya, Orang Miskin Makin Miskin".. Ramai yang cakap macam ni tapi selalunya dengar daripada mulut 'yang miskin' pasal x puas hati dengan 'yang kaya makin kaya'.. Tapi cuba kita tengok kenapa jadi macam tu..! . Ramai orang yang gagal hari ini kerana 'terminum' kata-kata racun dari orang yang negatif tentang perniagaan sebegini..

        Tahukah anda, Kami mempunyai satu platform yang LUAR BIASA & formula yang MUDAH dimana semua orang mampu langsaikan segala hutang yang ada dan seterusnya mengecapi impian untuk hidup bebas hutang dan bebas kewangan.. Cuba anda bayangkan kalau duit masuk ke akaun anda macam ni........

THE POWER OF TWO.!! Hanya memperkenalkan kpd DUA org sahaja.. TAK perlu ramai, cuma DUA orang sahaja.. anda berpotensi mendapat bonus sperti dbawah ini..

Macam x masuk akal.. tapi itu lah kenyataan!! sebab tu ad ahli yg mampu pakai Ferrari, Lamborghini, Jaguar, Bentley & Lain2 kereta mewah hanya dalam masa setahun bersama company ini.. Tahukah anda, Income ahli RM20,000-RM100,000 adalah income biasa2 dalam Syarikat ini.. Inikalilah KAYA TERPAKSA.. Ini baru pairing bonus tuan, dlam bisnes ni ad 8 bonus mewah menanti ahli..

Andaikata tak dapat 100% dalam masa 12 hari..

50% = RM925,000              
40% = RM740,000              
30% = RM555,000        
10% = RM185,000             
5%   = RM92,500
1%   = RM18,500
0.1% =RM1,850

Mari kita lihat apa kata mereka...


          Inilah platform yang terbaik untuk kita mengubah hidup diri kita.. Bagi saya duit bukanlah segala-galanya.. Tapi segala-galanya memerlukan duit.. Ada duit yang banyak bukan boleh menyelesaikan semua masalah.. Tapi kalau takda duit akan berlaku banyak masalah..!! Duit bukan boleh bawak mati.. Tapi mati pon kena pakai duit..! Memang duit x boleh bawa ke mati, Tapi takda duit rasa macam nak mati.. Ramai yang dapat lihat tapi tak ramai yang nampak.. Buta dalam celik.. Sebab apa?? Sebab ramai orang yang dah "blok" otak supaya tak ambil tahu dengan peluang seperti ini.. Rugi sangat2 jika kita set our mind macam minda orang gagal...

          Sematkan keyakinan bahawa suatu hari nanti anda akan jadi JUTAWAN  kerana sudah ada lebih 36 orang jutawan senyap berjaya dilahirkan hanya dalam masa 1 tahun company bertapak dan jumlah ini kian bertambah.. Bermakna apa??? Inilah MESIN COP JUTAWAN.!!! Inilah peluang kita pada hari ini..!! Segala-galanya bermula disini.. Hari ini sematkan di minda kita, yakinlah yang kita akan menjadi jutawan dunia dan akhirat..!! Nothing Impossible, Impossible Is U..!!!

          Ramai antara kita yang bercita-cita untuk memulakan perniagaan. Tidak kiralah perniagaan kecil, besar, konventional mahu pun 'network marketing'. Tetapi ramai juga yang hanya bercita-cita tetapi takut untuk memulakannya. Ramai yang takut gagal dalam perniagaan. Sampai bila nak macam ni?? Usaha macam-macam dah.. dah macam-macam company dah register.. naik serikkk.. tapi kat mana silapnya?? bonus terlalu kecik?? tak da bimbingan.??Setakat usaha rajin tak cukup.. doa hari-hari pon tak cukup kalau salah jalan.. Disini kami tunjukkan cara dan jalan yang betul untuk buat duit.. Inikalilah kaya terpaksa.. penat dah tepuk tangan kat orang, kita nak orang lain pulak tepuk tangan kat kita.. betul tak betul? Yang ni betul-betul buat duit.. saya personally bantu anda..

          Disini anda jangan risau.. Bonus memang berbaloi-baloi.. BONUS PALING TINGGI DALAM SEJARAH NETWORKING DI MALAYSIA.!! dah ramai yang jana income ratus-ratus dan ribu-ribu SEHARI.. bukan sebulan ok.. SEHARI.. Bayangkan dalam masa tak sampai setahun dah ada ahli yang bawa keluar Lamborghini.. Dalam masa setahun buat bisnes dah pakai Ferrari.. Saya cakap berdasarkan bukti.. Kalau takda bukti saya tak berani nak sembang.. kalau takda bukti saya tak kan join..

           Bertindaklah sekarang.. Siapa anda pada 5-10 Tahun akan datang berdasarkan keputusan yang anda buat pada hari ini.. Jadi, Buatlah keputusan.. Rebutlah peluang yang ada.. kami akan bimbing anda step by step..

                  Jomm kita bersama-sama JIHAD EKONOMI MARTABATKAN MASYARAKAT... Jika kami boleh berubah serta cipta kejayaan bersama FAST TRACK ACADEMY.. Mengapa bukan anda.??? Hubungi saya sekarang... 018-9421526/016-4068752 Aiman (Whatsapp/sms/call).  Sesungguhnya yang baik datang dari Allah.. Manakala yang kurang itu datang dari kelemahan saya yang perlu diutuhkan.. Bagus macam manapun kita ruang untuk memperbaiki diri itu luas...,,,,,

En. Aiman 018-942 1526 / 016-406 8752