MENU

>>>>>>Mengubah Minda,Sikap & Tindakan Bagi Mencapai Kejayaan Dunia & Akhirat!!>>>>>>
HOME
Company
Produk
M.Plan
Testimoni

Fast Track Academy Buat Duit..

Company

LATAR BELAKANG PHYTOSCIENCE
Phytoscience ialah sebuah syarikat tempatan yang berdaftar di Malaysia yang telah ditubuhkan pada bulan September 2012 yang lalu oleh pengasasnya Dato' Sri Lai Teck Peng iaitu seorang usahawan yang berpengalaman dalam bidang perniagaan yang bersifat "Networking Dan Trading" selama lebih 20 tahun.

Beliau sentiasa memastikan produk yang dipasarkan oleh syarikatnya adalah yang terbaik dan berkualiti tinggi dengan penggunakan sistem perniagaan secara online yang boleh melepasi sempadan antarabangsa berteknologi tinggi dan terkini.
Beliau juga berhasrat dan bercita-cita untuk melahirkan ramai usahawan yang hebat, bermotivasi tinggi, kaya raya dan berjaya sertai membantu dan menaikkan taraf kehidupan mereka.

Syarikat ini dibina atas asas sistem e-dagang yang bersepadu lagi berdaya maju yang telah didirikan oleh sekumpulan para profesional yang berbakat lagi berpengalaman dalam industri pemasaran dan mempunyai wawasan untuk menerokai pasaran global melalui penerapan pendekatan e-dagang.
Berpejabat di Blok B, 5-1-4, Megan Salak Park, Jalan 1/125e, Desa Petaling, Kuala Lumpur, Malaysia.  Dan akan mempunyai cawangan baru Wisma Phytoscience di Bangi tidak berapa lama lagi.
Baru berusia 1 tahun lebih kini Phytoscience telah melebarkan sayapnya ke luar negara seperti berikut:

MalaysiaBruneiCambodiaChina
Hong KongIndonesiaLaosMaldives
PhilippinesSingaporeThailandVietnam

Syarikat akan terus menerokai negara-negara yang berpotensi untuk mengembangkan potensi pemasaran sambil berkongsi kehebatan produk yang sangat berkualiti di era ini.

VISI SYARIKAT
Syarikat berhasrat untuk menjadi sebuah syarikat perniagaan pembekal produk penjagaan kesihatan dan kecantikan yang unggul di seluruh dunia dan dengan itu membawa nilai besar dan kebanggan kepada para pelanggan-pelangganya, rakan-niaga, pekerja dan masayarakat yang lebih meluas.
MISI SYARIKAT
Syarikat bukan sekadar sebuah perniagaan tetapi mempunyai nilai yang lebih dari itu.  Bertunjangkan nilai-nilai Asia, Syarikat menyepadukan dan meningkatkan taraf kehidupan para pekerja, pengedar, pelanggan dan rakan-niaga serta masyarakat umum secara amnya.

PHYTOSCIENCE "KILLER PRODUCTS"
Memang tidak dinafikan lagi seperti yang dinyatakan dalam misinya, Phytoscience memang telah membekalkan produknya yang sudah terbukti mendapat sambutan masyarakat dalam dan luar negara. Memang benar-benar produk yang hebat dan terhangat di pasar ketika ini.
DOUBLE & TRIPLE STEMCELL MENJADI REBUTAN
Kenapa produk Double Stemcell powder, Triple Stemcell Miracle Intense Essence Spray dan Triple Stemcell Shine Stem Cream menjadi rebutan para pengguna masa kini ialah disebabkan oleh beberapa perkara berikut ini :
PENGIKTIRAFAN DARI BEBERAPA BADAN ANTARABANGSA
JAMINAN INSURAN RM3JUTA
PRODUK MENGIKUT TREND TERKINI
Pada awal tahun 90an produk DETOX merupakan produk permintaan yang paling diminati dan diikuti pula dengan kehadiran produk ANTIOXIDANT pada awal tahun 2,000.  Namun semua itu sudah lapuk dan kini telah diganti dengan kehadiran revolusi baru iaitu produk yang berasaskan STEMCELL yang merupakan gabungan DETOX, ANTIOXIDANT DAN ANTI-AGING PORTION

PHYTOSCIENCE MERUPAKAN PEMILIK EKSKLUSIF
Pada 14 Mei 2013 telah diadakan majlis menandatangani untuk menjadi pemilik eksklusif bagi produk Double dan Triple Stemcell di antara Syarikat Phytoscience Sdn. Bhd. yang diwakili oleh Dato' Sri Lai Teck Peng dengan Mibelle biochemistery dari Switzerland yang diwakili oleh Dr. Fred Zulli.
SIAPAKAH YANG TELAH MENGGUNAKAN STEMCELL?
MICHELLE OBAMA (First Lady of USA) menggunakan Stemcell
JENNIFER LOPEZ juga menggunakan Stemcell agar kelihatan lebih jelita dan kekal remaja serta awet muda walaupun sudah meningkat usia.

JULIA ROBERTS juga merupakan salah seorang artis ternama Hollywood yang mengamalkan produk dari Stemcell agar kelihatan lebih muda walaupun dalam usia yang tidak lagi muda.
DATIN PADUKA UMIE AIDA merupakan duta resmi bagi produk Phytoscience dan sekaligus pengguna setia produk Double dan Triple stemcell.  Beliau kelihatan lebih cantik dan jelita setelah menggunakan produk tersebut.

APA KATA PRESIDENT OBAMA TENTANG STEMCELL?



boleh rujuk website syarikat : www.iphytoscience.com